Цей модуль
допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати
себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Щоб учні стали
самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця
(вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то
попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу). Але
цьому передує ВЕЛИКА робота вчителя, щоб їх цього навчити: робити це саме, але
спочатку в малих частках, поступово збільшуючи.
Крім того, ми
повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання з
яким вони можуть впоратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що
розробив учитель.
Немає коментарів:
Дописати коментар